Eesmärgid:
Õppida märkama muutusi looduses.
Pöörata laste tähelepanu sellele, kui mitmekesine on meie lasteaeda ümbritsev loodus.
Näidata lastele, kuidas digivahendid aitavad meil loodust tundma õppida.
Meie rühmal on oma kindel looduses liikumise rada, mida iga paari nädala tagant külastame ja märkame muutusi looduses. Nii ka seekord, läksime oma tavapärasele rajale ja võtsime kaasa telefoni nig laste raadiosaatjad. Avastamist oli seekord küllaga. Kevad oli täiega kohal. Toominga pungad juba pakatasid, sinililled ja lumikellukesed õitsesid ja lindude koor, mis laulis oli muljetavaldav. Enne matka algust käivitasime telefonis äpi, mis kaardistas meie liikumise. Sest siis saame seda eelmise kaartiga võrrelda, kas tegime täpselt sama ringi või paelus kõrval miski meie tähelepanu.
Pargis käivitasime lindude tundmaõppimiseks äpi SIUTS. Sellega salvestasime lindude koori ja saime teada, et ühel hetkel laulis korraga vähemalt kuus linnuliiki (puukoristaja, musträstas, hallrästas, kuldnokk, lehelind, rasvatehane), nägime veel varest, harakat, kajakat. Toonekurg, kelle pesa on ka pargis pole veel kohale jõudnud. Loodame teda kohata järgmisel nädalal.
Lapsed liikusid pargis ka iga üks eraldi ja püütsid oma raadiosaatjatega lindude laulu salvestada. Harjutasime ka üksteisele helistamist, kuidas ennast tutvustada ja ka kuidas kõne viisakalt lõpetada.
Hiljem rühmas kuulasime laste tehtud salvestusi. Fotodest tegime arvutisse ka oma puzzled, mida lapsed kokku panna.
Arutlesime, et Luunja on lindudele väga hea elupaik ja mida meie selleks teha saaksime, et see nii ka jääks.